Savjeti i strategija za 2022./2023.
Na putu iz Dubrovnika za Zagreb auto nas je „iznevjerio“ na području Zadra. Što napraviti? Prvo što će većina nas napraviti je u Google tražilicu upisati “automehaničar” ili “automehaničar Zadar”.
Google će nam prikazati automehaničare u našoj blizini i recenzije klijenata o istima.
Vlasnici imaju web stranice koje su optimizirali na lokalnoj razini. Ako smo automehaničar u Zadru bitno nam je biti među prvima u tražilici na lokalnoj razini. Mala je vjerojatnost da će netko iz Osijeka doći popravljati auto u Zadar, međutim ako je netko iz Osijeka na odmoru u Zadru i potreban mu je automehaničar, važno je da nas može (pro)naći prilikom upisa pojma automehaničar u tražilicu.
To ćemo postići ako optimizaciju usmjerimo na lokalnu SEO optimizaciju. Mobilno pretraživanje je više usmjereno prema lokalnom SEO-u.
Lokalni SEO je optimizacija web stranice i Google Business Profila (GBP) na osnovu zemljopisnog područja na kojem se nalazite.
SEO optimizacija uglavnom stavlja naglasak na optimizaciju web stranice, dok se lokalna SEO optimizacija bazira na mobilnu optimizaciju web stranice i Google Business Profile-a te recenzije klijenata.
Onako kako se GBP prije zvao:
Konkurencija na svjetskom tržištu je velika i ako želite svoju uslugu progurati na globalnoj razini pred vama je težak, dugotrajan i nepredvidiv period. Morate uzeti u obzir da se na svjetskom tržištu proizvod poput vašeg nudi u milionima tvrtki i iza nekih stoje timovi koji se bave optimizacijom njihovog weba.
Te iste tvrtke ulažu velika financijska sredstva da bi parirali na tražilici. Većini manjih tvrtki ili startupovima koje se pokušavaju probiti na tržište to predstavlja nemoguć financijski izdatak.
U takvim slučajevima je puno jednostavnije i lakše optimizaciju usmjeriti na lokalni SEO. Vi ste možda jedna od četiri tvrtke u vašem području (lokalna konkurencija je puno manja) i uz dobar rad puno vam se lakše probiti na lokalnoj razini.
Kao prva stepenica prema lokalnom SEO-u je izrada kvalitetne web stranice kako bi potencijalni kupci razvili sigurnost da neće biti prevareni i da će dobiti kvalitetnu uslugu.
Neki od važnih čimbenika za visoko rangiranje na lokalnoj razini:
Prije svake SEO optimizacije pa tako i lokalne važno je analizirati konkurenciju, vidjeti koji su njihovi loši(ji) potezi i ojačati se u tom smjeru. Nit vodilja nam treba biti da imamo sve što konkurencija nudi, ali i još nešto dodatno i kvalitetno što oni nemaju, a što bi moglo biti prepoznato i nagrađeno od strane korisnika, a onda i Google-a.
Naglasimo da je SEO optimizacija uvijek dulji put do uspjeha, ali dugotrajniji i kvalitetniji.
Ukoliko ste jedna od onih tvrtki koji se bave djelatnošću koja se može ponuditi online (npr. savjetovanje, izrada web stranica, optimizacija web stranica, izrada loga, izrada letaka, grafički dizajn i sl.), onda za Vas imamo poseban paket lokalnog SEO-a.
Na poseban način možemo ponuditi strategiju za državu(e) za koju želite dobiti nove klijente.