Možemo savršeno (na)pisati tekstove na određenu temu, međutim ako se ne držimo SEO pravila pisanja teksta naš tekst neće zauzeti visoku poziciju na Google-u za traženu ključnu riječ. Stoga krenimo redom i prođimo kroz neke od elemenata bitnih za kvalitetan SEO tekst.
Kako vježba čini majstora, tako je i s pisanjem teksta za web, odn. sadržaja (eng. content). Primarna ključna riječ se nalazi u naslovu i obavezno na početku teksta. Sekundarne ključne riječi se nalaze nenametljivo unutar teksta povezujući strukturu samog teksta.
Ključne riječi ne treba gomilati u tekstu nego ih koristiti racionalno. Istražene ključne riječi trebaju dobiti mjesto u novom tekstu koji ćete napisati, nikako ih uklapati u već napisani tekst.
Važno je koristiti ključne riječi prema WDF/IDF analizi. Ako se ključna riječ pojavljuje premalo nema je dovoljno za optimiziranje za tražilice, a ako se ključna riječ pojavljuje previše Google nas može “kazniti” (lošijim rangiranjem na tražilici).
Rečenice koje pišemo trebaju biti kratke i zanimljive samom čitatelju, kako bi bio zainteresiran pročitati tekst do kraja i kako bi mu poslužio u traženoj informaciji. Pisati tekst o pelenama za djecu, a željeti korisnika zainteresirati za kupovinu vlažnih maramica za djecu tako što ih usputno spomenemo nije dobra taktika. Međutim ni pisati napadno samo o jednom proizvodu nije nešto što će privući samog korisnika. Stoga SEO tekst treba biti umjeren i pogoditi u „sridu“ u tekstu na nenapadan način je dobitna kombinacija.
SEO tekstovi mogu biti kraći i dulji. Dulji tekst bi bilo poželjno „razbiti“ slikama, tablicama i grafikonima kako bi samom čitatelju bilo i vizualno privlačnije. Ispod same slike poželjno je dodati rečenicu koja opisuje samu sliku (tzv. caption slike).
Međutim, ako je sadržaj (eng. content) SEO teksta monoton, predugačak i teško je razaznati bitno od nebitnog, čitatelju neće biti zanimljiv i brzo će odustati od čitanja. Kvalitetni SEO tekstovi web stranici daju „čar“ i pomažu joj da bude što bolje rangirana na samoj Google tražilici.
Možemo dobre tekstove o sličnoj ili različitoj tematici pisati kroz blog, gdje će ljudi imati naviku čitati tematiku koja ih zanima. Danas su blogovi (tzv. blog postovi ili blog članci) poprilično popularni i ljudima privlačni.
Ukratko, za dobar SEO tekst i dobro rangiranje Vašeg sadržaja na webu je važno:
Što točno napisati u članku i kako oblikovati isti ne radite po špranci, ali ako se držite glavnih smjernica, dovoljno i umjereno te sadržajno korisno koristite ključne riječi, Google će članak prepoznati kao koristan i Vašoj web stranici dati „šansu“. Ako želite da vaša web stranica „napreduje“ na Google-u morate i dovoljno često pisati i dodavati kvalitetan novi sadržaj.
Želite li da Google prepozna Vaš SEO tekst kao kvalitetan sadržaj i Vašu web stranicu „pogura“ prema vrhu trebate uložiti vrijeme i trud, stvoriti zanimljiv i kvalitetan sadržaj koji će biti prepoznat kao takav (i relevantan za korisnika!).
Najjednostavnije rečeno – kontaktirajte nas.