Kvalitetan SEO tekst

Pisanje SEO tekstova
Pisanje sadržaja (eng. contenta) koji će privući što više organskih posjetitelja (korisnika koji traže relevantan sadržaj preko Google-a) je zahtjevan i nikako brz proces.

Što je važno za kvalitetan SEO tekst?

Možemo savršeno (na)pisati tekstove na određenu temu, međutim ako se ne držimo SEO pravila pisanja teksta naš tekst neće zauzeti visoku poziciju na Google-u za traženu ključnu riječ. Stoga krenimo redom i prođimo kroz neke od elemenata bitnih za kvalitetan SEO tekst.

Kako vježba čini majstora, tako je i s pisanjem teksta za web, odn. sadržaja (eng. content). Primarna ključna riječ se nalazi u naslovu i obavezno na početku teksta. Sekundarne ključne riječi se nalaze nenametljivo unutar teksta povezujući strukturu samog teksta.

Ključne riječi ne treba gomilati u tekstu nego ih koristiti racionalno. Istražene ključne riječi trebaju dobiti mjesto u novom tekstu koji ćete napisati, nikako ih uklapati u već napisani tekst.

 

Važno je koristiti ključne riječi prema WDF/IDF analizi. Ako se ključna riječ pojavljuje premalo nema je dovoljno za optimiziranje za tražilice, a ako se ključna riječ pojavljuje previše Google nas može “kazniti” (lošijim rangiranjem na tražilici).

Rečenice koje pišemo trebaju biti kratke i zanimljive samom čitatelju, kako bi bio zainteresiran pročitati tekst do kraja i kako bi mu poslužio u traženoj informaciji. Pisati tekst o pelenama za djecu, a željeti korisnika zainteresirati za kupovinu vlažnih maramica za djecu tako što ih usputno spomenemo nije dobra taktika. Međutim ni pisati napadno samo o jednom proizvodu nije nešto što će privući samog korisnika. Stoga SEO tekst treba biti umjeren i pogoditi u „sridu“ u tekstu na nenapadan način je dobitna kombinacija.

Treba Vam više klikova sa Google-a prema stranici? Kvalitetna strategija i cijeli plan za SEO? Ili Vam treba samo lokalni SEO, tehnički SEO, kako riješiti Google penal i nagli pad posjeta na stranici... sve to i još puno toga radimo, Vi se javite i opišite Vašu situaciju.

SEO tekstovi mogu biti kraći i dulji. Dulji tekst bi bilo poželjno „razbiti“ slikama, tablicama i grafikonima kako bi samom čitatelju bilo i vizualno privlačnije. Ispod same slike poželjno je dodati rečenicu koja opisuje samu sliku (tzv. caption slike).

Kako napisati SEO tekst
Kako stvoriti sadržaj koji će rangirati i prodavati? Vrijedi poštivati nekoliko važnih savjeta i napraviti content strategiju za svaki bitan članak i/ili uslugu.

Međutim, ako je sadržaj (eng. content) SEO teksta monoton, predugačak i teško je razaznati bitno od nebitnog, čitatelju neće biti zanimljiv i brzo će odustati od čitanja. Kvalitetni SEO tekstovi web stranici daju „čar“ i pomažu joj da bude što bolje rangirana na samoj Google tražilici.

Možemo dobre tekstove o sličnoj ili različitoj tematici pisati kroz blog, gdje će ljudi imati naviku čitati tematiku koja ih zanima. Danas su blogovi (tzv. blog postovi ili blog članci) poprilično popularni i ljudima privlačni.

 

U nastavku 5 važnih savjeta za pisanje contenta

Ukratko, za dobar SEO tekst i dobro rangiranje Vašeg sadržaja na webu je važno:

  • kratak i jasan naslov koji sadrži ključnu riječ
  • podnaslov koji će privući čitatelja da nastavi čitati tekst
  • kvalitetan tekst koji je pisan prema ranije istraženim ključnim riječima, jasan i privlačan čitatelju
  • WDF/IDF analiza napisanog sadržaja (kako bi rangirali na tražilici)
  • u dulji tekst ubaciti slike, tablice i grafikone

Što točno napisati u članku i kako oblikovati isti ne radite po špranci, ali ako se držite glavnih smjernica, dovoljno i umjereno te sadržajno korisno koristite ključne riječi, Google će članak prepoznati kao koristan i Vašoj web stranici dati „šansu“. Ako želite da vaša web stranica „napreduje“ na Google-u morate i dovoljno često pisati i dodavati kvalitetan novi sadržaj.

Želite li da Google prepozna Vaš SEO tekst kao kvalitetan sadržaj i Vašu web stranicu „pogura“ prema vrhu trebate uložiti vrijeme i trud, stvoriti zanimljiv i kvalitetan sadržaj koji će biti prepoznat kao takav (i relevantan za korisnika!).

 

Imate pitanja?

Najjednostavnije rečeno – kontaktirajte nas.