SEO FAQ - Često Postavljena Pitanja
FAQ je skraćenica od Frequently Asked Questions, a predstavlja često postavljana pitanja i odgovore na njih iz određene teme. Na našoj stranici ćemo se fokusirati na pitanja i odgovore nama najbitnije teme, a to je SEO optimizacija web stranice (sajta).
Glavni nam je cilj upoznati Vas sa osnovnim pojmovima iz "SEO svijeta" kako bi što lakše razumjeli što je SEO optimizacija i zašto ga treba raditi, kada i kako se radi SEO sajta, što je organski, a što plaćeni promet.
Uz to ćemo Vam ukratko prikazati kako "funkcionira" Google tražilica, koji su najbitniji faktori rangiranja web stranice za 2022. godinu i što sve utječe na poziciju Vaše web stranice. Prethodno spomenuto ćemo opisati sa pojmovima koje svatko može razumijeti, bez obzira kakvo predznanje ima ili nema o SEO optimizaciji .
Ispuni upitnik i saznaj cijenu SEO optimizacije.
#1 Kako radimo SEO audit analizu?
Saznaj zašto je bitno odraditi kvalitetnu i detaljnu analizu vaše web stranice
U našoj metodologiji SEO optimizacije, SEO audit analiza je 1. korak. SEO audit analizom ćemo definirati na koji način je optimalno prezentirati sadržaj za Vašu publiku, otkriti probleme (s tehničke strane) i dati prijedloge rješenja. Krajnji cilj je, da Vašu stranicu optimalno „podesimo“ za što bolje korisničko iskustvo.
Uz to, ćemo analizirati Vašu konkurenciju, njihov sadržaj i najbitnije elemente, kako bi Vašu stranicu vizualno, ali i tehnički, podesili tako da imamo što bolje preduvjete za SEO optimizaciju.
Tehnička analiza konkurencije
S obzirom da nam je cilj optimizirati Vašu stranicu da budete bolji od konkurencije u Malom Lošinju (bolje pozicije na Google-u za što više ključnih riječi), moramo stvoriti i tehničke uvjete kao preduvjet za uspješnu SEO optimizaciju, strategiju i planiranje.
Planirani koraci tehničke analize:
- Vaša stranica prezentirala sadržaj. Usporedit ćemo na koji način je
- konkurencija prezentirala taj isti sadržaj. Usporedit ćemo na koji način je
- predložiti zašto to implementirati na vašu stranicu. Izdvojit ćemo što je dobro napravljeno kod konkurencije i
Osnovni SEO
U sklopu osnovnog SEO-a ćemo provjeriti poštuju li se na stranici osnovna SEO pravila kod svake stranice/rubrike:
- TITLE tag pravilne duljine (do 60 znakova) unikatan
- DESCRIPTION tag pravilne duljine (do 160 znakova) unikatan
- duljina FULL URL-a (do 75 znakova) pravilna
- H1 naslov (do 100 znakova) kvalitetno napisan glavni naslov, tzv.
- optimalna veličina slike, kao i ALT tag slika
Vašu stranicu ćemo kroz SEO audit analizirati u više od 100 točaka i na jednostavan način Vam prezentirati koji su to tehnički problemi, a koja potencijalna rješenja.
Što nakon toga?
Nakon SEO audit analize, implementacije izmjena i osnovnog SEO-a, pristupili bi detaljnoj optimizaciji (II. SEO faza) Vaše web stranice kroz sljedeće korake:
- strategija i planiranje sadržaja (za jezike i države za koje Vaš web želimo optimizirati)
- istraživanje konkurencije (sadržajno i ključne riječi)
- istraživanje ključnih riječi i definiranje pravilnih fraza za sadržaj, ali i praćenje istih u našem SEO alatu za periodično (mjesečno) izvještavanje
-
definiranje pravilne strukture (naziva rubrika) Vaše stranice
-
ispravno definiranje sljedećih elemenata:
TITLE tag, DESCRIPTION tag i H1 naslov - unutarnje linkanje optimizacija za
Glavni SEO cilj je poboljšanje organskog prometa (promet direktno sa Google tražilice) za Vašu stranicu, a time i bolje pozicije vaših rubrika prilikom pretraživanja ključnih riječi. Bolje pozicije kod Google pretraživanja bi u pravilu (ako je sadržaj pravilno prezentiran) značilo i veća prodaja Vaših usluga i/ili proizvoda.
SEO AUDIT analiza
sistematski pregled Vaše stranice
Jednom kvalitetnom SEO audit analizom u više od 100 točaka započinjemo proces optimizacije Vaše web stranice.
Imam web stranicu, treba li mi SEO za Mali Lošinj?
Je li svakome treba SEO optimizacija?
Na koji način krenuti u SEO priču? Što je SEO marketing? Koje ključne riječi koristiti u svojim opisima usluga i/ili proizvoda? Tko je moja konkurencija? Ovo su neka od bitnih pitanja na koje treba znati odgovore.
SEO AUDIT analiza
100 razloga zašto krenuti što prije
Riješite sve probleme na svojoj stranici i ostvarite bolje pozicije.
Savjeti za SEO Mali Lošinj prije pokretanja web stranice
Kada raditi SEO optimizaciju?
Idealno je krenuti sa SEO planiranjem na početku izrade Vaše web stranice ili redizajna postojeće web stranice. Kod SEO-a i planiranja treba izbjeći situaciju da napravimo stranicu (sa pogrešnom SEO strukturom i sadržajem) pa je naknadno nekad (ili nikad!) "popravljamo" i ispravljamo.
Što trebam korisno znati prije izrade web stranice, a bitno za SEO?
-
bitno odabrati naziv domene koji odgovara vašem poslovanju. Npr. ako se bavite proizvodnjom i prodajom PVC stolarije, onda je bitno odabrati naziv domene koji uključuje bitne ključne riječi u sam naziv domene (npr. dobar naziv je www.pvc-stolarija-zadar.com).
Napomena: voditi računa da naziv domene nije predugačak! Prethodni primjer naziva domene se može skratiti na www.pvc-stolarija.com ili www.pvc-zadar.com.
Provjerite na sljedećem linku (u meniju "Domene > Provjera dostupnosti domene") je li naziv domene dostupan, tj. možete li zakupiti domenu koju tražite (naziv) sa odgovarajućom ekstenzijom (npr. .com, .hr, .com.hr i sl.).
Ako želite imati osobnu web stranicu, a još niste odabrali naziv domene, onda je -
Kako bi napravili ispravnu strukturu web stranice, potrebno je:
1. Popisati usluge/rubrike koje želite imati na svojoj web stranici
2. Za popisane nazive usluga istražiti što se najviše traži na Google tražilici (tzv. istraživanje ključnih riječi za određenu regiju/jezik), a onda na osnovu toga osmisliti strukturu linkova koji ima smisla, kako za korisnika koji traži neku informaciju, uslugu i/ili proizvod, ali i za nas, koji nudimo tu uslugu ili proizvod.
3. Za svaku rubriku osmisliti puni naziv linka (npr. www.pvc-stolarija.com/pvc-prozori, www.pvc-stolarija.com/pvc-ulazna-vrata, itd.), pri tome vodeći računa da ukupni naziv URL-a ne smije (ili ne bi trebao) biti duži od 75 znakova.
Nakon odabranog naziva domene treba se osmisliti struktura stranice i popis rubrika (URL-ova). -
treba za svaki URL pravilno osmisliti i definirati neke od najbitnijih elemenata na stranici:
- meta TITLE tag (dužine maks. 60 znakova)
- meta DESCRIPTION tag (dužine maks. 160 znakova)
- H1 naslov, kao i sve ostale naslove kada nam je članak malo duži (H2, H3, itd.)
- koje slike koristiti za sadržaj rubrike/članka (voditi računa o nazivu slike!) i koji naziv ALT taga uz svaku sliku
- koliko dugačko napisati sadržaj na određenoj stranici
- osmisliti strukturu članka, kao i napisati kvalitetan članak koji će korisnici čitati sa zadovoljstvom
- dizajnerski posložiti elemente, kako bi korisnici koji čitaju naš sadržaj bili što duže na našoj stranici, kako na desktop/laptop uređaju, tako i na mobilnim uređajima, čija statistika posjeta za neke slučajeve prelazi i preko 80% posjeta
- na koji način povezati rubrike (pomoću tzv. internog linkanja), kako bi vaši korisnici mogli pročitati što više zanimljivih informacija o Vašim uslugama/proizvodima i u konačnici napravili ono što svi želimo... call to action ili običnim riječnikom rečeno kupi/rezerviraj.
Nakon što "riješimo" strukturu naše buduće stranice na papiru ili Excel tablici,
Ako Vam je ovo gore "previše", onda Vas moramo razočarati i reći da je to tek osnova osnova .
Obratite nam se s povjerenjem i već danas zatražite da analiziramo Vašu stranicu kroz SEO audit.
SEO AUDIT analiza Mali Lošinj
osnovna ili detaljna, ti biraš!
Ti odlučuješ, hoćeš da ti napravimo osnovnu ili detaljnu analizu.
#2 SEO
istraživanje konkurencije
Saznaj zašto je bitno analizirati konkurentsku web stranicu u Malom Lošinju
U našoj metodologiji SEO optimizacije, istraživanje konkurencije ide kao 2. korak (nakon SEO audit analize). Razlog zašto je to tako leži u činjenici da je cilj svake SEO optimizacije prestići konkurenciju na tražilicama. S obzirom da je Google #1 tražilica, možemo reći da je cilj biti bolji od konkurencije na Google-u.
Što znači biti bolji od konkurencije?
To
znači da vaša stranica ima bolje pozicije (rangiranje) za što više ključnih
riječi za onaj sadržaj koji je sličan ili isti konkurenciji. Većina poslovanja,
pa vjerojatno i vaše, ima istih i/ili sličnih usluga kao konkurencija pa
je cilj otkriti te iste usluge i/ili proizvode i analizirati što se može bolje napraviti
u odnosu na konkurenciju.
Kako napraviti analizu kao istraživanje konkurencije?
Detaljna analiza konkurencije nam služi kao preduvjet za odabir ključnih riječi i strategiju sadržaja na vašoj stranici.
Pažljivom analizom konkurencije možemo puno toga naučiti od njih, što im ide savršeno, što dobro, a što manje dobro. Analizu kao istraživanje konkurencije, kada govorimo o SEO optimizaciji u Malom Lošinju, bi mogli opisati u nekoliko koraka:
- skeniranje konkurentskih stranica
- analiza strukture web stranica, kao i prijedlozi što poboljšati
- zajedničkih ključnih riječi između vaše i svih ostalih stranica pregled
- filtriranje ključnih riječi koje nisu povezane sa vašim poslovanjem
-
Pregled koja stranica se pojavljuje u SERP-u (rezultat
pretraživanja određenog pojma) za svaku ključnu riječ. Na osnovu toga možemo
usporediti (odvojeno, za svaku ključnu riječ) kako konkurencija ima pripremljen
sadržaj rubrike ili kategorije i što se kod vas u odnosu na njih (sadržajno!) može poboljšati.
Što će biti ako ne napravimo analizu konkurencije?
Ništa i svašta, ovisno kakvim se poslovanjem vaša tvrtka ili obrt bavi. Ako nemate konkurenciju ili je konkurencija u Malom Lošinju jako slaba, onda preskakanje koraka istraživanja konkurencije može imati minimalan efekt loše SEO optimizacije.
Međutim, ako uzmemo podatak da svake sekunde na Google-u bude
blizu 100000 pretraživanja, nešto manje od 95000 pregledanih Youtube videa svake
sekunde, da se svake sekunde u svijetu naprave 3 nove web stranice, onda dolazimo do
zaključka da je konkurencija uvijek oko nas, vas. Izvor informacija sa podstranice One second i siteefy.com.
Čak i ako imate poslovanje koje (trenutno) nema konkurencije ili je konkurencija slaba, onda to treba pametno iskoristiti i što više vremena uložiti u kvalitetnu SEO optimizaciju.
Ne zaboravimo (sve bitniji faktor Google rangiranja!) na planiranje i strategiju za sadržaj, kako bi Vašu stranicu mogli postaviti na top pozicije za što više sadržaja i da se tu zadržite što dulje.
Vrijeme je da preskočimo Vašu konkurenciju
Javite nam se već danas, a mi već sutra krećemo sa analizom.
Ti odlučuješ, hoćeš gledati konkurenciju ispred ili iza sebe.