​Kako radimo SEO audit analizu?

U našoj metodologiji SEO optimizacije, SEO audit analiza je 1. korak.  ​SEO audit analizom ćemo definirati na koji način je optimalno prezentirati sadržaj za Vašu publiku, otkriti probleme (s tehničke strane) i dati prijedloge rješenja. Krajnji cilj je, da Vašu stranicu optimalno „podesimo“ za što bolje korisničko iskustvo.

Uz to, ćemo analizirati Vašu konkurenciju, njihov sadržaj i najbitnije elemente, kako bi Vašu stranicu vizualno, ali i tehnički, podesili tako da imamo što bolje preduvjete za SEO optimizaciju.

Tehnička analiza konkurencije

S obzirom da nam je cilj optimizirati Vašu stranicu da budete bolji od konkurencije (bolje pozicije na Google-u za što više ključnih riječi), moramo stvoriti i tehničke uvjete kao preduvjet za uspješnu SEO optimizaciju, strategiju i planiranje.

Planirani koraci tehničke analize:

  • Usporedit ćemo na koji način je Vaša stranica prezentirala sadržaj.
  • Usporedit ćemo na koji način je konkurencija prezentirala taj isti sadržaj.
  • Izdvojit ćemo što je dobro napravljeno kod konkurencije i predložiti zašto to implementirati na vašu stranicu.

Osnovni SEO

U sklopu osnovnog SEO-a ćemo provjeriti poštuju li se na stranici osnovna SEO pravila kod svake stranice/rubrike:

  • unikatan TITLE tag pravilne duljine (do 60 znakova)
  • unikatan DESCRIPTION tag pravilne duljine (do 160 znakova)
  • pravilna duljina FULL URL-a (do 75 znakova)
  • kvalitetno napisan glavni naslov, tzv. H1 naslov (do 100 znakova)
  • optimalna veličina slike, kao i ALT tag slika

Vašu stranicu ćemo kroz SEO audit analizirati u više od 100 točaka i na jednostavan način Vam prezentirati koji su to tehnički problemi, a koja potencijalna rješenja.

 

Što nakon toga?

Nakon SEO audit analize, implementacije izmjena i osnovnog SEO-a, pristupili bi detaljnoj optimizaciji (II. SEO faza) Vaše web stranice kroz sljedeće korake:

  • strategija i planiranje sadržaja (za jezike i države za koje Vaš web želimo optimizirati)
  • istraživanje konkurencije (sadržajno i ključne riječi)
  • istraživanje ključnih riječi i definiranje pravilnih fraza za sadržaj, ali i praćenje istih u našem SEO alatu za periodično (mjesečno) izvještavanje
  • definiranje pravilne strukture (naziva rubrika) Vaše stranice
  • ispravno definiranje sljedećih elemenata: TITLE tag, DESCRIPTION tag i H1 naslov
  • optimizacija ​za unutarnje linkanje

Glavni SEO cilj je poboljšanje organskog prometa (promet direktno sa Google tražilice) za Vašu stranicu, a time i bolje pozicije vaših rubrika prilikom pretraživanja ključnih riječi. Bolje pozicije kod Google pretraživanja bi u pravilu (ako je sadržaj pravilno prezentiran) značilo i veća prodaja Vaših usluga i/ili proizvoda.

 

SEO A-Ž

SEO abeceda je zamišljena kao rječnik svih pojmova koji se javljaju u “SEO svijetu”. Bez obzira, jeste li početnik, imate nešto znanja ili ste već napredan(na) u SEO optimizaciji, cilj nam je svima prikazati relevantne i korisne informacije.