U našoj metodologiji SEO optimizacije, SEO audit analiza je 1. korak. SEO audit analizom ćemo definirati na koji način je optimalno prezentirati sadržaj za Vašu publiku, otkriti probleme (s tehničke strane) i dati prijedloge rješenja. Krajnji cilj je, da Vašu stranicu optimalno „podesimo“ za što bolje korisničko iskustvo. Uz to, ćemo analizirati Vašu konkurenciju, njihov sadržaj i najbitnije elemente, kako bi Vašu stranicu vizualno, ali i tehnički, podesili tako da imamo što bolje preduvjete za SEO optimizaciju.
U našoj metodologiji SEO optimizacije, SEO audit analiza je 1. korak. SEO audit analizom ćemo definirati na koji način je optimalno prezentirati sadržaj za Vašu publiku, otkriti probleme (s tehničke strane) i dati prijedloge rješenja. Krajnji cilj je, da Vašu stranicu optimalno „podesimo“ za što bolje korisničko iskustvo.
Uz to, ćemo analizirati Vašu konkurenciju, njihov sadržaj i najbitnije elemente, kako bi Vašu stranicu vizualno, ali i tehnički, podesili tako da imamo što bolje preduvjete za SEO optimizaciju.
S obzirom da nam je cilj optimizirati Vašu stranicu da budete bolji od konkurencije (bolje pozicije na Google-u za što više ključnih riječi), moramo stvoriti i tehničke uvjete kao preduvjet za uspješnu SEO optimizaciju, strategiju i planiranje.
Planirani koraci tehničke analize:
U sklopu osnovnog SEO-a ćemo provjeriti poštuju li se na stranici osnovna SEO pravila kod svake stranice/rubrike:
Vašu stranicu ćemo kroz SEO audit analizirati u više od 100 točaka i na jednostavan način Vam prezentirati koji su to tehnički problemi, a koja potencijalna rješenja.
Nakon SEO audit analize, implementacije izmjena i osnovnog SEO-a, pristupili bi detaljnoj optimizaciji (II. SEO faza) Vaše web stranice kroz sljedeće korake:
Glavni SEO cilj je poboljšanje organskog prometa (promet direktno sa Google tražilice) za Vašu stranicu, a time i bolje pozicije vaših rubrika prilikom pretraživanja ključnih riječi. Bolje pozicije kod Google pretraživanja bi u pravilu (ako je sadržaj pravilno prezentiran) značilo i veća prodaja Vaših usluga i/ili proizvoda.