Kako radimo SEO audit analizu?
U našoj metodologiji SEO optimizacije, SEO audit analiza je 1. korak. SEO audit analizom ćemo definirati na koji način je optimalno prezentirati sadržaj za Vašu publiku, otkriti probleme (s tehničke strane) i dati prijedloge rješenja. Krajnji cilj je, da Vašu stranicu optimalno „podesimo“ za što bolje korisničko iskustvo.
Uz to, ćemo analizirati Vašu konkurenciju, njihov sadržaj i najbitnije elemente, kako bi Vašu stranicu vizualno, ali i tehnički, podesili tako da imamo što bolje preduvjete za SEO optimizaciju.
Tehnička analiza konkurencije
S obzirom da nam je cilj optimizirati Vašu stranicu da budete bolji od konkurencije (bolje pozicije na Google-u za što više ključnih riječi), moramo stvoriti i tehničke uvjete kao preduvjet za uspješnu SEO optimizaciju, strategiju i planiranje.
Planirani koraci tehničke analize:
- Usporedit ćemo na koji način je Vaša stranica prezentirala sadržaj.
- Usporedit ćemo na koji način je konkurencija prezentirala taj isti sadržaj.
- Izdvojit ćemo što je dobro napravljeno kod konkurencije i predložiti zašto to implementirati na vašu stranicu.
Osnovni SEO
U sklopu osnovnog SEO-a ćemo provjeriti poštuju li se na stranici osnovna SEO pravila kod svake stranice/rubrike:
- unikatan TITLE tag pravilne duljine (do 60 znakova)
- unikatan DESCRIPTION tag pravilne duljine (do 160 znakova)
- pravilna duljina FULL URL-a (do 75 znakova)
- kvalitetno napisan glavni naslov, tzv. H1 naslov (do 100 znakova)
- optimalna veličina slike, kao i ALT tag slika
Vašu stranicu ćemo kroz SEO audit analizirati u više od 100 točaka i na jednostavan način Vam prezentirati koji su to tehnički problemi, a koja potencijalna rješenja.
Što nakon toga?
Nakon SEO audit analize, implementacije izmjena i osnovnog SEO-a, pristupili bi detaljnoj optimizaciji (II. SEO faza) Vaše web stranice kroz sljedeće korake:
- strategija i planiranje sadržaja (za jezike i države za koje Vaš web želimo optimizirati)
- istraživanje konkurencije (sadržajno i ključne riječi)
- istraživanje ključnih riječi i definiranje pravilnih fraza za sadržaj, ali i praćenje istih u našem SEO alatu za periodično (mjesečno) izvještavanje
- definiranje pravilne strukture (naziva rubrika) Vaše stranice
- ispravno definiranje sljedećih elemenata: TITLE tag, DESCRIPTION tag i H1 naslov
- optimizacija za unutarnje linkanje
Glavni SEO cilj je poboljšanje organskog prometa (promet direktno sa Google tražilice) za Vašu stranicu, a time i bolje pozicije vaših rubrika prilikom pretraživanja ključnih riječi. Bolje pozicije kod Google pretraživanja bi u pravilu (ako je sadržaj pravilno prezentiran) značilo i veća prodaja Vaših usluga i/ili proizvoda.
SEO A-Ž
SEO abeceda je zamišljena kao rječnik svih pojmova koji se javljaju u “SEO svijetu”. Bez obzira, jeste li početnik, imate nešto znanja ili ste već napredan(na) u SEO optimizaciji, cilj nam je svima prikazati relevantne i korisne informacije.