KPI (ključni pokazatelj uspješnosti)
Što je KPI?
KPI (eng. key performance indicator) su vrijednosni pokazatelji koji organizacijama omogućuju mjerenje učinkovitosti njihovih poslovnih operacija. KPI se koristi kako bi se utvrdilo koliko uspješno pojedinac, odjel ili organizacija ostvaruje svoje ciljeve.
Važnost KPI-ja i konverzija u SEO-u
Oni su ključni za strateško planiranje i omogućuju menadžerima da prate uspjeh svojih inicijativa u stvarnom vremenu. KPI-ji variraju ovisno o industriji, odjelu i specifičnim ciljevima, ali im je zajedničko to što pružaju jasan uvid u uspješnost poslovanja.
U kontekstu SEO-a (optimizacija web stranice za tražilice i korisnika), KPI-ji su od vitalnog značaja za mjerenje učinkovitosti SEO strategija. Neki od ključnih SEO KPI-ja uključuju organski promet, stopu konverzije, poziciju ključnih riječi u rezultatima pretraživanja, CTR (stopa klikanja ili eng. click-through rate), vrijeme provedeno na stranici i sl.
Praćenjem ovih KPI-ja, SEO stručnjaci mogu identificirati što dobro funkcionira i gdje postoje prostori za poboljšanje.
Konverzije predstavljaju ciljane akcije posjetitelja na web stranici, poput prijava na newsletter, poslani upiti, kupnja ili registracije za webinare. Praćenjem konverzija kroz alate poput Google Analyticsa 4, moguće je dobiti uvid u učinkovitost web stranice u ostvarivanju poslovnih ciljeva, kao što su povećanje prodaje i broja kupaca.
SEO trendovi i prilagodbe
S obzirom na brze promjene u digitalnom marketingu i SEO praksama, važno je pratiti i implementirati nove trendove poput optimizacije za glasovno pretraživanje i fokusiranje na korisničko iskustvo. Također, praćenje i prilagođavanje KPI-jeva prema ovim promjenama ključno je za održavanje konkurentnosti na tržištu.
SEO A-Ž
SEO abeceda je zamišljena kao rječnik svih pojmova koji se javljaju u “SEO svijetu”. Bez obzira, jeste li početnik, imate nešto znanja ili ste već napredan(na) u SEO optimizaciji, cilj nam je svima prikazati relevantne i korisne informacije.