Zašto raditi SEO?
Raditi (pravilan!) SEO znači poštivati sva pravila Google algoritma (tzv. WHITE hat SEO), a ni u kojem slučaju raditi ono što se ne smije i što nije dozvoljeno (tzv. BLACK hat SEO).
Razlozi zašto raditi SEO optimizaciju sajta:
- Poboljšanje posjećenosti direktno sa tražilica (tzv. organski promet).
- Veća posjećenost na web stranici bi trebala značiti veća prodaja usluga i/ili proizvoda koje nudite (ako je web stranica dobro osmišljena i dizajnirana).
- SEO analizom i postupkom optimizacije se rješavaju svi “nevidljivi” problemi na stranici, a koji utječu direktno i/ili indirektno na rangiranje Vaše stranice na Google tražilici.
- Bolje korisničko iskustvo (tzv. UX – user experience) često znači i bolja prodaja Vašeg proizvoda i/ili usluge.
- Strukturu vaše stranice skeniraju web “roboti”, tzv. SEO bot-ovi i što bolje oni “razumiju” sadržaj na vašoj stranici, to obično znači bolje rangiranje na tražilici. Koliko dobro ili loše će tražilica razumijeti sadržaj na vašoj stranici ovisi o mnogim faktorima, a pravilnim pristupom SEO optimizaciji povećavamo te mogućnosti da se Vaš sadržaj pojavi na što boljim pozicijama za korisnika koji traži određenu uslugu, proizvod i/ili informaciju.
SEO A-Ž
SEO abeceda je zamišljena kao rječnik svih pojmova koji se javljaju u “SEO svijetu”. Bez obzira, jeste li početnik, imate nešto znanja ili ste već napredan(na) u SEO optimizaciji, cilj nam je svima prikazati relevantne i korisne informacije.